VM 2010-tråden

Alt, der ikke falder ind under de øvrige kategorier, kan diskuteres her.

VM 2010-tråden

IndlægSkrevet af Madridista 6. juni 2010, 19:14

Hvem vinder, hvem bliver topscorer, hvem overrasker negativt og positivt.....?

Her kan der snakkes om VM, der starter den 11. juni!!
Hvis du vil have en signatur, så skriv til mig.

Madridista
Ejer

Re: VM 2010-tråden

IndlægSkrevet af Daniel Nielsen 7. juni 2010, 23:07

I min optik er England og Spanien et niveau over de andre, og en af disse vil også vinde VM! - jeg har lige siden Capellos tiltrædelse for den engelske landshold sagt, at England nupper titlen som værende det bedste hold i verden, men Spanien skal ikke glemmes, de er livsfarlige, og tror et eller andet sted mere på dem! - et tredje hold der meget vel kan gøre sig gældende er Brasilien, deres nye organisation under Dunga virker lovende..

England eller Spanien snupper titlen, Brasilien er med i opløbet :)

Jeg ser ikke Frankrig og Italien komme ud af deres nuværende spillemæssige krise. Dermed flopper disse, som ved foregående slutrunde gevaldigt! - især Frankrig!

Mange nævner Serbien som en outsider til medaljerne, min fidus er ikke stor til dem. Jeg tror vores kære venner fra Chile overrasker og går langt, men dette er kun min mening, ydermere, hvis man kan sige det er en overraskelse, tror jeg også at Portugal går langt.

VM-topscoren skal findes hos England eller Spanien - sætter mine penge på Rooney eller Villa. Dog kunne både Messi, Pipita og Ronaldo blande sig i opløbet ...

Ps, det bliver godt at se Pepe spille bold igen :D
Hala Madrid!
Daniel Nielsen

IndlægSkrevet af HalaMadrid9 8. juni 2010, 11:10

"Jeg ser ikke Frankrig og Italien komme ud af deres nuværende spillemæssige krise. Dermed flopper disse, som ved foregående slutrunde gevaldigt! - især Frankrig!"

:?: Italien vandt guld ved foregående slutrunde. ... ? :roll:

Jeg har ikke den store fidus til England. Af de kampe jeg har set, har de bestemt ikke spillet godt. Mexico var nærmest spildominerende og Japan gravede deres egen grav. Capello har også selv udtalt, at de ikke spiller godt lige nu.

Du har ikke rigtig sat dig ind i tingene, hvis du mener, at Portugal når langt. Du mener samtidig, at Brasillien og Spanien er favoritter til guldet.

Det betyder, at Spanien vinder deres gruppe og Brasilien vinder deres. Ender Portugal som 2'er, så skal de møde Spanien. Her har du Spanien som klar favorit, men mener stadig, at Portugal når langt. Hvordan?

Jeg tror faktisk, at Portugal når langt. Men kun fordi, at de tager førstepladsen. Elfenskysten er ikke meget uden Drogba, Nordkorea burde være overkommelige, og så er det en kamp mellem Portugal og Brasillien. Portugal ved, at de på nuværende tidspunkt ikke har store chancer mod Spanien ( der dog heller ikke har præsteret i træningskampene ). De skal videre som 1'er, ellers er det farvel efter næste runde.
Det er nok Brasillien, der er favoritter. Også i mine øjne, men jeg har bare en fornemmelse, at Portugal ( eller skulle man sige Ronaldo? ) overrasker alle og tager førstepladsen.
HalaMadrid9

IndlægSkrevet af Madridista 8. juni 2010, 18:05

Min klare favorit er vel ikke overraskende Spanien. Deres hold er simpelthen fremragende på samtlige pladser. Med så gode hold repræsenteret ved dette VM, kommer dagsformen dog til at spille en kæmpe rolle.

Brasilien, Argentina, Holland og England er også bud på vindere, selvom Hollands defensiv ikke er imponerende. Derfor tror jeg ikke, det bliver dem. Portugal imponerer mig heller ikke, og de skal i min optik ikke i betragtning, Ronaldo eller ej.

England har en klassetræner, men tror ikke på dem. Heller ikke Brasilien.

Mit bud er Argentina eller Spanien, selvom jeg finder førstnævnte trup mærkelig i forhold til de alternativer, Maradona havde at gøre godt med! Cambiasso, Zanetti....

Overraskelse: Chile! Det bliver spændende at følge deres små, tekniske spillere. :)

Topscorer: David Villa eller Higuaín. Hælder dog til førstnævnte.

Madridista
Ejer

IndlægSkrevet af HalaMadrid9 11. juni 2010, 22:34

Argentina går jo ikke videre fra gruppespillet :lol:

Undskyld, men jeg hader bare argentinere så meget! :twisted:
HalaMadrid9

IndlægSkrevet af Madridista 27. juni 2010, 21:28

Higuaín er oppe på fire scoringer! :D

Madridista
Ejer

Tilbage til Emnet er frit