"Jeg ser ikke Frankrig og Italien komme ud af deres nuværende spillemæssige krise. Dermed flopper disse, som ved foregående slutrunde gevaldigt! - især Frankrig!"

Italien vandt guld ved foregående slutrunde. ... ?
Jeg har ikke den store fidus til England. Af de kampe jeg har set, har de bestemt ikke spillet godt. Mexico var nærmest spildominerende og Japan gravede deres egen grav. Capello har også selv udtalt, at de ikke spiller godt lige nu.
Du har ikke rigtig sat dig ind i tingene, hvis du mener, at Portugal når langt. Du mener samtidig, at Brasillien og Spanien er favoritter til guldet.
Det betyder, at Spanien vinder deres gruppe og Brasilien vinder deres. Ender Portugal som 2'er, så skal de møde Spanien. Her har du Spanien som klar favorit, men mener stadig, at Portugal når langt. Hvordan?
Jeg tror faktisk, at Portugal når langt. Men kun fordi, at de tager førstepladsen. Elfenskysten er ikke meget uden Drogba, Nordkorea burde være overkommelige, og så er det en kamp mellem Portugal og Brasillien. Portugal ved, at de på nuværende tidspunkt ikke har store chancer mod Spanien ( der dog heller ikke har præsteret i træningskampene ). De skal videre som 1'er, ellers er det farvel efter næste runde.
Det er nok Brasillien, der er favoritter. Også i mine øjne, men jeg har bare en fornemmelse, at Portugal ( eller skulle man sige Ronaldo? ) overrasker alle og tager førstepladsen.