Tur til Spanien

Her kan der snakkes generelt om Real Madrid.

Tur til Spanien

IndlægSkrevet af AndersJ 17. juni 2010, 09:12

Hej.

Jeg er ny her på siden, så jeg ved ikke om dette har været oppe og vende før. Men en kammerat og jeg, overvejer at tage til Madrid for at se en kamp på bernabéu.

Jeg vil så lige høre, om nogen af jer har været en tur dernede, og hvordan i fik arrangeret jeres tur ? Med hensyn til billetkøb, fly osv. osv. Findes der bureauer der arrangerer sådanne ture ?

Vi overvejer selvfølgelig at gøre det til en lille ferie på en uges tid. :)

Mvh
Anders
AndersJ

Re: Tur til Spanien

IndlægSkrevet af Madridista 17. juni 2010, 14:09

Hej Anders.

Velkommen.

http://elmadrid.dk/index.php/component/ ... rticle/552

Du kan læse om min tur til Madrid her. Det er en lang smøre, men jeg håber, du kan klare det. :)

Spørg bare løs, hvis der er noget.
Hvis du vil have en signatur, så skriv til mig.

Madridista
Ejer

IndlægSkrevet af AndersJ 18. juni 2010, 08:15

Madridista skrev:Hej Anders.

Velkommen.

http://elmadrid.dk/index.php/component/ ... rticle/552

Du kan læse om min tur til Madrid her. Det er en lang smøre, men jeg håber, du kan klare det. :)

Spørg bare løs, hvis der er noget.

Det er lige præcis sådan noget jeg leder efter, tak! :)
Det her Carnet Madridista-medlemskab, er det noget man skal have, for at være 100% sikker på at kunne få billetter til en af deres kampe?
AndersJ

IndlægSkrevet af Madridista 18. juni 2010, 17:12

AndersJ skrev:Det er lige præcis sådan noget jeg leder efter, tak! :)
Det her Carnet Madridista-medlemskab, er det noget man skal have, for at være 100% sikker på at kunne få billetter til en af deres kampe?

Nej. Det gælder kun de største kampe. Hvis du er Carnet Madridista gør det bare, at du kan købe billetter til kampene dagen før alle, der ikke har Carnet. Det er meget rart, når det er en stor kamp, som der er stor efterspørgsel på. :)

Man får desuden rabat på RM's basketkampe. Kan ikke huske, om jeg skrev det, men jeg var inde og se RM-Barcelona i Vistalegre. Det var en vildt fed oplevelse, selvom basket normalt ikke interesserer mig voldsomt meget. Det kan i hvert fald godt anbefales. Der er virkelig en fantastisk stemning.
Hvis du vil have en signatur, så skriv til mig.

Madridista
Ejer

IndlægSkrevet af los galaticos 28. juli 2010, 10:50

Hej jeg overvejer også at tage en tur til Madrid. Hvis nu man tger en uge til Madrid er der så mulighed for at træne med Real Madrid? (Ikke førsteholdet!). Det kunne måske tænkes at man kunne - ligesom man kan i en hvilken som helst dansk klub - melde sig ind i klubben og betale for at gå der, eller blot tage på en uges prøvetræning?
los galaticos

Tilbage til Generelt