Rygtebørs - Sommeren 2010

Her kan der diskuteres køb, salg og rygter.

Re: Rygtebørs - Sommeren 2010

IndlægSkrevet af Skouwhugger 23. juli 2010, 17:06

Og så kunne vi jo samtidig have en verdensklasse backup til Vidic i Raul Albiol. Men jeg synes at de skal købe Thiago Silva da jeg mener at Pepe og Raul Albiol spiller godt sammen. Og så Thiago Silva på bænken. Hvis vi kigger på den periode, hvor Pepe ikke var skadet, så lukkede de jo næsten aldrig mål ind.... så vi er jo ikke vildt afhængi af en venstre back selvom det ville klæ´forsvaret. Arbeloa kan jo sagtens spille der ovre men Ashley Cole er da klart bedre også offensivt. Men sådan skulle HOLDET se ud:

Casillas,Ramos,Pepe,Albiol,Cole/Arbeloa
M.Diarra,Alonso
Kaka
Di María,Benzema og Cristiano Ronaldo

Bænk: Dudek,Silva,Arbeloa,Drenthe,León,Benzema og Lass/Gago. Så har man samtidig klasse spillere som Canales, Marcelo, Granero osv. Som self også kommer i kamptruppen hele sæsonen da det er meget normalt for Ramos, Pepe og Alonso og andre at få karantæne et par gange om året ;)
Skouwhugger

IndlægSkrevet af Skouwhugger 24. juli 2010, 11:30

Men på den anden side af han rutineret og kender Pepe nede i forsvaret....så det ville nok være et godt køb med Ricardo Carvalho!
Skouwhugger

IndlægSkrevet af Marcelo12 30. juli 2010, 22:58

Så er Khedira endelig købt :!: Noget som vi har ventet på eller jeg har ventet på. Khedira er en verdenklasse som er god både defensivt og offensivt. Det er den slags vi stræber efter her i klubben. Han giver plads til Xabi Alonso så han kan trække frem af banen. Jeg glæder mig til at se hvordan han passer ind i Real Madrid.

Hvad synes i om indkøbet :?:
Marcelo12

IndlægSkrevet af Marcelo12 30. juli 2010, 23:23

Skouwhugger skrev:Men på den anden side af han rutineret og kender Pepe nede i forsvaret....så det ville nok være et godt køb med Ricardo Carvalho!

Ricardo Carvalho er en rutineret dygtig fodbold spiller som falder i Mourinho's læber. Men hvis jeg skal vælge en nede bag ved, vil jeg nok vælge David Luiz, eller Sergio Ramos hvor vi så vælger at betale alle de penge Inter forlanger for ham. Over på venstre backen vil jeg vælge imellem Marcelo eller Arbeloa.

Kan taktikken ikke se således ud?

---------------------------------------------------------Íker Casillas--------------------------------------------------------------
-----Maicon----------------------------Sergio Ramos-----------------Pepe--------------------------Marcelo------------------
------------------------------------------------------------------------Sami Khedira----------------------------------------------
------------------------------------------Xabi Alonso------------------------------------------------------------------------------Cristiano Ronaldo----------------------------------------Kaka---------------------------------------------------------Dí María
-------------------------------------------------------Gonzalo Higuaín-----------------------------------------------------------
Marcelo12

IndlægSkrevet af Real4ever 31. juli 2010, 00:35

Marcelo12 er helt enig perfekt opstilling, jeg håber at Mourinho kan få Marcelo til at blive bedre defensivt, for så tror jeg at vores trup er helt unik, vores offensiv jamen hvad kan man sige... konge god!!!.. Alonso og Khedira på midten også konge og med en Maicon på backen og Ramos inde ved Pepe, synes jeg også det ser godt ud!! :D:D
og jeg er lykkelig over købet af Khedira !

Real4ever

IndlægSkrevet af Marcelo12 31. juli 2010, 12:06

Real4ever skrev:Marcelo12 er helt enig perfekt opstilling, jeg håber at Mourinho kan få Marcelo til at blive bedre defensivt, for så tror jeg at vores trup er helt unik, vores offensiv jamen hvad kan man sige... konge god!!!.. Alonso og Khedira på midten også konge og med en Maicon på backen og Ramos inde ved Pepe, synes jeg også det ser godt ud!! :D:D
og jeg er lykkelig over købet af Khedira !

Jeg vil også have Marcelo til at blive bedre defensiv. Hvis han virkelig vil og vil arbejde sammen med Mourinho "kan" han virkelig blive en af verdens bedste backs.
Marcelo12

IndlægSkrevet af Madridista 1. august 2010, 16:58

Så blev det endelig officielt med Khedira - fedt!

Nu mangler vi en erstatning for Raúl samt en forsvarsforstærkning, og så har vi verdens stærkeste trup på papiret samt en af verdens bedste trænere. Eneste akilleshæl er vores venstreback, men det ser ikke ud til, at der er en forstærkning tilgængelig på markedet, desværre.
Hvis du vil have en signatur, så skriv til mig.

Madridista
Ejer

IndlægSkrevet af Marcelo12 1. august 2010, 20:58

Madridista skrev:Eneste akilleshæl er vores venstreback, men det ser ikke ud til, at der er en forstærkning tilgængelig på markedet, desværre.

Vi kan jo altid bruge Marcelo.

Synes også det er fedt at vi har sikret os Khedira.

Hvad synes i om den her 4 backs-kæde
Maicon-Ramos-Pepe-Marcelo?
Marcelo12

IndlægSkrevet af Skouwhugger 3. august 2010, 09:38

Jeg synes det er par gode opstillinger ! Men jeg ville hellere have Ramos på højrebacken og Pepe og Albiol i midten og så Ashley Cole og så Carvalho som erstatning for de andre. :D Det er også billigere :D men der er mange muligheder :D
Skouwhugger

IndlægSkrevet af Mourinho 3. august 2010, 18:25

Jeg skjønner egentlig ikke hva vi skal med Maicon. Ramos er jo en back som har potensiale til å bli verdens beste høyreback. :)

Og Thiago Silva blir nok ikke Real Madrid-spiller. Han sier AC Milan er hans familie :)
Mourinho

ForegåendeNæste

Tilbage til Spillerhandler